مناجات گاه

حرف هایی از سنخ صحبت عبد و خدا!

مناجات گاه

حرف هایی از سنخ صحبت عبد و خدا!

در این وبلاگ قصد دارم، مناجات نویسی را تجربه کنم!
از خدایی که چیزی ازو پنهان نیست، دعوت می کنم این مطالب را بخواند!

خوش آمدید :)

آخرین مطالب
سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

فالخلع نعلیک...

خودت را دم در بگذار و بیا! چشمانت را لحظه ای ببند و خود را در فضایی تصور کن که در آن جز خدا هوای دیگری نیست! جز او که در تاریکی قبر همراهی نیست! جز او که جز صدای او در پرده نخست صحنه ی بزرگ محشر، که سکوت مرگ همه جا را گرفته، صدایی نیست!

خدای بی همتا!

توفیقم بده قبل از مرگم مناجات و تنهایی با تو را تجربه کنم! خدای من مرا از غیرخودت بمیران! تا قبل از آنیکه مهلتم تمام شود، مزه ی در آغوش تو محشور شدن را بچشم!

بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله!

اذن بده خدای من تا برای تو بنویسم و با تو سخن بگویم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
مهدی

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ فیس آپ نداری ؟

سلام.اکانت فیس آپ نداری ؟

به سایت فیس آپ برید و خیلی راحت و سریع فیس آپ خودتون رو بسازید...

یک فرصت تکرار نشدنی برای شما که فیس آپتون رو با دامنه دلخواه داشته باشید

 این فرصت تکرار نخواهد شد...

www.Faceup.ir

پاسخ:
سلام، خیلی ممنون، بررسی می کنم حتما
من دریافته ام که انسانی هر اندازه مصمم به خوشبخت زیستن باشد، به همان اندازه خوشبخت و سعادتمند زندگی خواهد کرد.((آبراهام لینکلن))
پاسخ:
دقیقا! اراده هایمان را باید قوی کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی