مناجات گاه

حرف هایی از سنخ صحبت عبد و خدا!

مناجات گاه

حرف هایی از سنخ صحبت عبد و خدا!

در این وبلاگ قصد دارم، مناجات نویسی را تجربه کنم!
از خدایی که چیزی ازو پنهان نیست، دعوت می کنم این مطالب را بخواند!

خوش آمدید :)

آخرین مطالب
سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۲ ب.ظ

نگاه

معبودمن!! اله من!!


نگاهم کن

با چشمی که گویی من فقط مال تو هستم ..


- خطاب آمد: چه داری که چنین درخواستی می کنی؟

هیچ خدای من!!


- می دانی که این نگاه ذوبت می کند؟

با وحشتی سرد: بله خالق من!!


- تا ترس از دست دادن تعلقاتت را داری، این نگاه به چه کارت می آید؟

بعد از سکوتی عمیق: هرچه دارم مال شما، خودم و همه ی دار و ندارم..


هر چند که به هیچ نمی ارزد متاع من.. از سر لطف و بزرگی همه را بگیرید و نگاهتان را به من دهید..


یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضاعت مزجات..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی